Wednesday, June 30, 2010

Rötarlı Oldu

Bundan 5 sene evvel filan. Tarihi tam veremiyorum ama aşağı yukarı 5 sene diyebilirim. Caner Erkin bazı Manisaspor taraftarlarıyla tartışmıştı ve onlara "Ben nasıl olsa Fener'e gideceğim, siz de takılırsınız artık 2.ligde" minvalinden bir laf etmişti. Bunu duyunca Caner Erkin'i yakından tanıyanlara oyuncunun hangi takımı tuttuğunu sormuştum. Fenerbahçe dediler.

Daha sonra Caner Erkin önce Rusya'ya gitti. Orada oynarken adı sık sık Fenerbahçe'yle anıldı. Nasıl olduysa, bir şekilde kiralık olarak Galatasaray'a geldi. Galatasaray'da oynarken Fenerbahçeli olduğuna dair bir açıklama yapmayacağını düşünüyordum ama yanılttı beni (direkt kameraların karşısına geçip konuşmasa da çevresindekilere bunu dile getiriyordu).

Caner'in gerek Galatasaray'daki performansı, gerekse de Arda Turan'la olan kavgası Florya'da daha fazla durmasına mani olacaktı. Beklenen şey de gerçekleşti zaten. Kimisi oyuncunun Fenerbahçeli olduğunu açık açık söylemesinin de hanesine eksi puan yazdırdığını iddia etse de ben böyle düşünmüyorum.Caner'in Galatasaray'daki performansı çok vasattı. Rusya'ya dönmesinin ardından adı Fenerbahçe'yle fazla anılır oldu yeniden. Bu kez "kesin geliyor" denmişti ve hakkaten de öyle oldu.

Caner Erkin'in artısı nedir? diye sorulacaktır muhtemelen. Benim açımdan iki artısı vardır. Biri, Fenerbahçeli oluşu (ki ben buna çok önem veriyorum, eski kafalı olduğumdan), diğeri de genç olması. Bu yüzden hala futbolunu geliştirme şansı var. Ümit edelim ki öyle olsun.

Fener'e gidiyorum, dediği tarihin üzerinden bayağı zaman geçmiş olsa da, yani bir nevi rötarlı da olsa istediği oldu. Bakalım taraftarı olduğu takıma ne katkıda bulunacak ya da katkıda bulunabilecek mi?

No comments:

Post a Comment