Saturday, March 20, 2010

Bu Da Bana Kapak Olsun vol.3


İçimden maç öncesi, "Şimdi ben dün Güiza'nın Pes'te kaçırdığı gol videosunu blogda paylaştım ya, eleman gider bu maçta 30 metreden falan sallar bir tane, apışıp kalırım öyle" diye geçirmek ve 30 metre olmasa da Güiza için gayet uzun sayılabilecek bir mesafeden, harika bir vuruşla gelen golle kapak efektini gülerek hissetmek. Maçın benim adıma özeti budur. Onçün, uzun uzun yazmaya gerek yok bu maça dair.

Her Fenerbahçelinin takıntılı olduğu futbolcular vardır. Kimi Deniz'i her daim eleştirir, kimi Selçuk'u misal. Benim de Güiza'yla geçtiğim dalganın haddi hesabı yoktur. Bir kısmına blogda şahit oldunuz zaten. Şimdi onca laf ettiğim, dalga geçtiğim adamın attığı bu golün ardından bir müddet susmak lazım. Bazen susmayı bilmek de bir erdemdir. Bu da öyle anlardan biridir.

Şöyle bir iki maç geçsin, ondan sonra dayanamayız, konuşuruz ama yine.

Uçan Hollandalı'ya özel not: Bizim iddia hala geçerli değil mi ? Sanırım senin iddia ettiğin gol sayısına 3 gol kaldı. Yanılmıyorum öyle değil mi?

No comments:

Post a Comment