Friday, March 12, 2010

Ona Efsane Olacak Diyorlar

Her ne kadar şu an bir eğitim kurumunda öğretmen olarak vazifeli olsam da, bir yandan da Kpss'ye hazırlanmaya çalışan bir öğrenciyim. Çok sistemli çalışamıyor oluşum ve en son bundan 10 sene önce Lise1'de görmüş olduğumdan, matematik konusunda ciddi problemlerim var. Daha makine soğuk yani, ısınamıyor daha yalın bir ifadeyle. Bugün girdiğim en son Kpss denemesinde yine 10 soru yapabildim (toplamda 30 soru var). Daha fazlasıyla uğraşmak istemedim. Böyle tabir-i caizse, matematiği şu an bünyemin kaldıramadığını düşünüyorum. Daha doğru bir ifadeyle, "alışmadık bünyede matematik durmaz", demek gerek. Neyse, nereden çıktı bu matematik, bünye vs. diyenler olmuştur. Efendim, şimdi bakıyorum, resmi sitede hanidir bi Emre'yi şirin gösterme, sevmeyene sevdirme çabaları filan var. Lakin bunlar yetmezmiş gibi, bi de Emre'yi "bir gün efsane olacak abisi" modunda sunmaya başladılar. Sistematik duyarlılaştırma demek lazım buna. Uydurdum ama oldu sanırım.

Evet, Emre bu sene Fenerbahçe adına sahada en çok mücadele eden oyuncudur, sezon başından beri takımın en iyi ismidir. Bunları kabul ediyorum elbette. Fakat, Emre'yi şirin gösterme ve efsane payesine yaklaştırma komedisi nereden çıktı? Hayırdır?

Hele bir Emre'den önce Fenerbahçe'de efsane olan ve bugün hala efsane diye anılan futbolcuları hatırlayın. Ondan sonra, "yahu, biz ne yapıyoruz?" diyecek misiniz bakalım? Emre'nin bünyesine Fenerbahçe'nin efsanesi olma bol gelir. Bunu görememek de ilginç.

Papazın Çayırı'ndan Rehavet geçenlerde, "Emre'nin takımın en iyisi olmasından rahatsızlık duyan tek ben miyim?" diye sormuştu. Yalnız değilsin Rehavet kardeşim, sesimi çıkardığım an tepeme binecekler var belki çevremde ama yine de "yalnız değilsin, ben de varım" diyorum.

Son olarak yazının sebebini tam olarak idrak edemeyenler olursa, önce aşağıda linklerini vereceğim yazıları okusunlar, ondan sonra "neden Emre'ye böyle bakıyor oluşumuzu" sorgulasınlar demek lazım. Ödeviniz, şayet kabul ederseniz, önce bu yazıları okumaktır. Üşengeçlikten ve de aynı şeyleri tekrar tekrar yazmak artık hoşuma gitmediğinden, Emre'ye bakışı benimle aynı olan abilere, kardeşlere yönlendiriyorum blogun okurlarını.

Kolay gelsin.


not: başlık için de Emre'nin elindeki gazetenin manşetinden esinlendiğimi itiraf edeyim.

No comments:

Post a Comment